Styrelse och förvaltning

Styrelsen


Styrelsens uppgift är att förvalta vår gemensamma egendom och verkställa det vi medlemmar har beslutat vid årsstämman. Lite kort betyder det att styrelsen ansvarar för att se till att vår fastighet och boendemiljö både i stort och smått är fungerande, lagenlig och i gott skick.


Styrelsen för verksamhetsåret 2024 består av:


  • Ordförande: Fredrik Norgren
  • Vice Ordförande: Daniel Keyvanpour
  • Sekreterare: Anton Bäcklund
  • Kassör: Robabeh Hosseini
  • Ledamot: Sofia Paumgarten
  • Ledamot: Fannie Persdotter Wirmén
  • Suppleant: Anna-Karin Sönne


Ekonomisk förvaltning


Det är HSB som har den ekonomiska förvaltningen av vår förening. De sköter vår bokföring, ser till att våra fakturor blir betalda, skickar ut våra inbetalningsavier, administrerar alla lägenhetsöverlåtelser. De tar också hand om allt som rör uthyrningen av våra parkeringsplatser och garage. Mer information hittar du här: HSB Stockholm, där kan du också logga in individuellt för att se din profil hos HSB. 

Kontaktuppgifter till HSB är följande: 

Email: service.stockholm@hsb.se

Telefon: 010-442 11 00



Fastighetsskötsel, jour och teknisk drift


Habitek sköter vår förening och samfällighetens fastighetsskötsel och jour. Som arbetar främst med den s k tekniska förvaltningen av vår fastighet.


Kontaktuppgifter till Habitek hittar du här.